بررسی کیفیت لوازم یدکی آریو سایپا

بدون شک مسئله کیفیت لوازم یدکی آریو و شرایط نگهداری از آن یکی از فاکتورهای مهم پیش از خرید این خودرو خواهد بود. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت 

به همین دلیل می‌خواهیم شرایط نگهداری اتومبیل آریو و تأثیر آن‌ها را بر خرید و فروش خودروی آریو بررسی کنیم. خودروهای آریو به عنوان یکی از خودروهای چینی شناخته می‌شوند که توسط شرکت سایپا ایرانیزه شده و به بازار عرضه می‌شوند. البته مراجعه به سایت دیوار و مشاهده آمار خرید و فروش خودروی آریو هم می‌تواند اطلاعات خوبی در این زمینه به شما بدهد.

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت خودروی آریو در ایران بالاست در ادامه بررسی لوازم یدکی آریو و هزینه‌های نگهداری آن خواهیم پرداخت.

🔵 در مورد خودروی آریو بیشتر بدانیم

خودروی آریو سایپا نسخه ایرانیزه شده خودروی زوتی Z300 در کشور چین است که از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به خودروی تویوتا دارد و در بخش فنی آن از یک موتور تولید شده توسط شرکت میتسوبیشی استفاده شده است. این خودروها در دو موتور با حجم ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ وارد بازار شده‌اند و امکانات آنها در ۴ نسخه متفاوت است. 

همچنین این خودرو در میان خودروهای سدان مونتاژ شده توسط سایپا امتیاز قابل قبولی می‌گیرد. اما کیفیت لوازم یدکی و طول عمر آن نسبت به سایر خودروهای خارجی کمی کمتر است. طبیعتاً این موضوع باعث می‌شود که هزینه خرید لوازم یدکی آریو و نگهداری خودرو هم افزایش یابد که در ادامه به بررسی جنبه‌های مختلف این هزینه‌ها خواهیم پرداخت.

🔵 هزینه لوازم یدکی آریو

آریو یدک به عنوان یکی از برترین فروشندگان قطعات آریو، در ادامه به بررسی وضعیت نگهداری و مقرون به صرفه بودن قطعات آریو خواهیم پرداخت. متداول ترین و بیشترین هزینه نگهداری این خودروها مربوط به خرید لاستیک است. در این اتومبیل از لاستیک‌های سایز ۱۵ استفاده شده است. بنابراین برای خرید لاستیک با این سایز باید از برندهایی مانند یوکوهاما، کوموهو و… استفاده کرد.

به طور کلی کلیه لوازم مصرفی خودروی آریو به دلیل نبود خدمات مناسب گران قیمت تر  از سایر اتومبیل های چینی است. لنت، شمع، برق پاک کن و… از جمله لوازمی هستند که قیمت بالایی دارند.

روغن موتور و روغن گیربکس دو بخش مصرفی دیگر خودروی آریو هستند که هزینه قطعات و نگهداری آن را شامل می‌شوند. بهترین روعن موتوری که می توان برای خودروی آریو استفاده کرد روعن موتور توتال ۱۰۰۰۰ است که هزینه آن به نسیت به سایر برند ها کمی گران تر است.

🔵 چند نکته در مورد نگهداری آریو

اگر به فکر خرید خودروی آریو هستید، باید این را در نظر داشته باشید که کیفیت ساخت این خودرو به هیچ وجه مانند خودروهای خارجی موجود در بازار ایران نیست و حتی کیفیت آن نسبت به خودروهای تویوتا هم کمتر است. اینکه این خودرو توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شود، به احتمال زیاد شما را امیدوار می‌کند که برای تأمین قطعات آن با محدودیت کمتری مواجه شوید و خیلی راحت قطعات آن را گیر بیاورید. اما متاسفانه وضعیت بازار به شکلی است که تأمین برخی قطعات این خودرو نیاز به زمان بیشتری دارد و هزینه بالاتری باید برای آن بپردازید.

البته خوشبختانه در مورد اقلام مصرفی این خودرو هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید از برندهای مختلف در این زمینه استفاده کنید. اما قطعات و امکاناتی که مربوط به خود خودرو هستند و احتمالاً تولید آنها در ایران انجام نمی‌شود، خیلی سخت گیر می‌آیند و زمان زیادی از شما خواهند گرفت.

به عنوان قضاوت نهایی، بدون شک تأمین قطعات در خرید و فروش خودروی آریو نقش دارد، اما فراموش نکنید که نگهداری این خودرو نسبت به سایر خودروهای خارجی ارزان‌تر است و می‌توانید با هزینه کمتری از این خودرو استفاده کنید.

✳️ آریو یدک فروشگاه لوازم یدکی آریو

یکی از ویژگی های برجسته مجموعه آریو یدک خرید لوازم یدکی با قیمت مناسب است . در آریو یدک می توانید در سریع‌ترین زمان قطعه مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید . این ویژگی به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک می‌کند و دیگر نیازی برای جستجو محصول در بازار نیست.آریو یدک دارای مجوزهای لازم است که تجربه خریدی امن را برای شما فراهم می‌کند.. برای خرید می‌توانید به سایت آریو یدک به آدرس WWW.ARIOYADAK.COM مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در reddit
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا